Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

ΚΙΝΗΣΗ - ΑΘΛΗΣΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ "ΦΑΡΜΑΚΟ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΜΑΣ ΥΓΕΙΑ...



Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο που λέει "ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ @drkaterinamoustaka"
Για μια ακόμα φορά, η κίνηση/ άθληση φαίνεται να είναι το καλύτερο «φάρμακο» ΚΑΙ για την ψυχική μας Υγεία.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει καθορίσει ως ελάχιστο σωματικής δραστηριότητας για την διατήρηση της υγείας μας τα 150 λεπτά την εβδομάδα.

Έρευνα που ανακοινώθηκε πέρυσι με τεράστιο αριθμό συμμετεχόντων (611.583 ενήλικες) αποδεικνύει περίτρανα ότι όσο περισσότερο κινούμαστε τόσο μικρότερη είναι η πιθανότητα να εμφανίσουμε κατάθλιψη.

Θα μου πείτε: «Πού να κινηθώ, κουκλίτσα μου, που είμαι εντός και επί τα αυτά»;
.
Κατανοώ τον εκνευρισμό, τη δυσθυμία, τη βαρεμάρα και όλα τα συναφή παραφερνάλια του «Εντοιχισμού» που λέει και ο μέγας @takiszacharatos.
Αλλά δεν αποδέχομαι τη θυματοποίηση και την νοοτροπία «έχω δύο προβλήματα για κάθε λύση».
Μιλάμε για κίνηση δεν μιλάμε για συνδρομή στα Holmes.
Κίνηση σημαίνει κάνω Φασίνα.
Κίνηση σημαίνει ταχτοποιώ το σπίτι.
Κίνηση σημαίνει βάζω μουσική και χορεύω. Μόνος μου. Ή με όποιον άλλον συγκρατούμενο διατίθεται.
Κίνηση σημαίνει κάνω τα ψώνια μου στο σούπερ μάρκετ.
Κίνηση σημαίνει κάνω μια βόλτα το τετράγωνο.
Κίνηση σημαίνει κάνω γυμναστική στο σπίτι. Δεν χρειαζόμαστε πολλά. Έχουμε το βάρος του σώματος μας και τη βαρύτητα.
Αν δεν έχουμε βαράκια, έχουμε μπουκαλάκια γεμάτα με νερό.
Αν δεν έχουμε λάστιχα, έχουμε καλσόν -το δοκίμασα, λειτουργεί μούρλια.
Αν δεν έχουμε yoga mat έχουμε χαλί. Ή μια πετσέτα. Ή το κρεβάτι μας.
Για όλα υπάρχει λύση. Μην ξεχνάτε, είμαστε ο Λαός της Πατέντας και είμαστε περήφανοι γι’ αυτό.
Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να σηκωθούμε από τον καναπέ και να κουνηθούμε από τη θέση μας.
Άσε που δεν θα μας πιάνει και το μάτι έτσι 😜.
Αυτά για σήμερα! Καλή δύναμη, αδέλφια και όπως πάντα αγάπη ❤️ πολλή!