Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΕΡΟ....

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Όπα ....αρκετά ...... αυτές τις μέρες ,γιαυτό είπα να σου γράψω ένα γραμμα, για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους.

Οk !! Το άκουσα είσαι νέος ,είσαι δυνατός ,εργαστηριακά εξοπλισμένος.... ε... και ?

Τρομαξες τον εγκέφαλο ,κι`αυτός είναι πλέον σε πανικό, ψάχνει απεγνωσμένα να βρει λύσεις και για να το κάνει αυτό χρειάζεται ενέργεια, πολύ ενέργεια. Ζητάει βοήθεια και σαφώς θα του την δώσω. Γιατί όπως ξέρεις εγώ παράγω την ενέργεια που χρειάζεται.
Τι να κάνω λοιπόν, σταματώ την λειτουργία της πέψης την παραγωγή της βλέννας και του αίματος .Τα σταματάω όλα, για χάρη του μεγάλου και ότι έχω το δίνω με υποταγή και ευλάβεια.

Όμως για πόσο? ..αν αυτό συνεχιστεί θα έχω ανεπανορθωτες ζημιές, που πιθανόν να κάνουν πιο εύκολη την δουλειά σου και δεν είμαι διατεθειμενος γιαυτό.

Οπότε φιλαράκι λέω ΦΤΑΝΕΙ !!
Σταματάω τώρα και αναλαμβάνω δράση .
Εγώ στην πρώτη γραμμή !!

Έτσι κι`αλλιώς είμαι ο πιο παλιός και έχω πληροφορίες για την επιβίωση... πριν καλά- καλά αναπτυχθεί ο τωρινός αρχηγός ο εγκέφαλος .Εγώ είμαι συνδεδεμένος με την φύση.
Τι ξέρει ο νους...εκτός από το να δίνει εντολές!!

Η κοιλιά φίλε μου κορωνοιε, η covit 19, η όπως αλλιώς θες να σε φωνάζουν, η κοιλιά είναι πιο κοντά στη φύση. Η κοιλιά και όχι το κεφάλι,η κοιλιά είναι αυτή που αισθάνεται την φύση της επιβίωσης και κατανοεί την ποιότητα της.

Τυχαία οι παλιοί μας λέγανε,
ΣΚΕΨΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΣΟΥ ?

Γιατί όταν προκύψει κάτι σχετικό με την ύπαρξη μας, πρέπει να σκεφτούμε με την κοιλιά μας εκεί έχουμε τις αρχέγονες πληροφορίες και όχι στα πόδια μας η στ`αυτιά μας...
λέω ....εγώ τώρα!

Πολεμάς λοιπόν το ανοσοποιητικο ...εε?
Λογαριάζεις χωρίς τον ξενοδόχο !!

Εγώ, αν θες να ξέρεις, που πιθανόν δεν το λαμβάνεις υπ`όψιν σου, η απειρία του νέου....βλέπεις !!

Εγώ έχω στην επίβλεψη και στην προστασία μου το 80% του ανοσοποιητικου και σου λέω τώρα για να τελειώσουν τα παζάρια μεταξύ μας .Ότι εγώ είμαι το πιο πρωτόγονο στάδιο εξέλιξης του σώματος που πολεμάς ....το κατάλαβες?

Εσύ ήρθες τώρα, εγώ κατέχω την γνώση!!!
Εκατομμύρια χρόνια και έχω δει πολλούς σαν εσένα!!

Θωρακίζω το σώμα και σε αντιμετωπίζω !!!

Τέρμα τα γούστα και οι βλακείες θα πάρω θέση.
Τέρμα οι ζάχαρες και τα γλυκά , τα αλκοολίκια , οι γλουτενες, τα γάλατα και τα συσκευασμένα!
Τέρμα στις τροφές που γουστάρει μόνο ο εγκέφαλος επειδή νιώθει ευχαρίστηση από την γεύση και εγώ υποφέρω!
Τέρμα για να μην αρχίσω ,κάθε φορά που μπαίνουν αυτά μέσα στο σύστημα μου ,να ξερνάω, να κάνω σπασμούς και διάρροιες.

Ζητώ απ` αυτόν τον φοβισμένο και αποκλεισμένο χοντρό εγκέφαλο να κάνει παύση στις βλακείες .

Προσέχω όλους τους στρατιώτες μέσα μου .Όλους αυτούς τους μικροοργανισμους που κάνουν την δουλειά τους ,που αναγνωρίζουν τον εχθρό ώστε να κάνουν αντισώματα για να αντισταθούν στην μάχη.
Τους θρέφω και τους ενυδατώνω σωστά! Επιτρέπω την κυκλοφορία μόνο στα φρούτα, στα λαχανικά ,στους ξηρούς καρπούς, στα αναποφλοίωτα δημητριακά και ότι άλλο εγώ αποφασίσω ότι χρειάζομαι και μου κάνει καλό
.
Τέρμα το μπα τε σκύλοι... τέλος στην ανεξέλεγκτη κυκλοφορία που είναι και της μόδας
.
Όλα υπό τον έλεγχο μου.

Αντισηπτικό δεν λέω ...αλλά μήπως είσαι πιο ύπουλος ?
Αφού ξέρεις ότι η πολύ αντισηψία καταστρέφει όχι μόνο εσένα άλλα και τους οργανισμούς που χρειάζομαι...

Ενημερώνω τώρα τον εγκέφαλο να στείλει εντολές ,να φοράνε γάντια να μην ακουμπάνε χωρίς λόγο το πρόσωπο τους να μην βάζουν τα χέρια στο στόμα...(Αυτό, που πότε δεν κατάλαβα γιατί το κάνουν,βάζουν τα χέρια στο στόμα, τρώνε τα νύχια τα πετσάκια.....πολλές φορές θέλω να μιλήσω ,δεν μπορώ .... με φωνή αλλά με σπασμό, μήπως και το καταλάβουν.)

Ρίγανες, σκόρδα, βιταμίνες και χαλάρωση !!
Βλέπεις δεν σε φοβάμαι έχω όπλα, έχω πολλά μυστικά !!

Άσε που ήρθε η ώρα !!!

Να θυμίσω σε όλους ότι είμαστε κατ` εικόνα και καθ` ομοίωση με τον δημιουργό,το ξέχασε και ο άλλος από πάνω και τρέμει απ`τον φόβο του...

Τώρα

Αναλαμβάνω Εγώ το έντερο!!

Άντε να σε δω κορωνοιε που σκέφτηκες να τα βάλεις μαζί μου!!

Ευαγγελία Παπαγιάννη