Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Η "ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ" ΕΝΟΣ…“ΙΟΥ”


Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

Συγνώμη κυρίες και κύριοι που αναστάτωσα την ζωή σας και δεν φταίω εγώ, αλλά οι “επιστήμονες” και τα ΜΜΕ σας.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Πιστεύω να καταλάβατε ότι είμαι ο “συγκεκριμένος κορονοϊός” ο….”υπό διωγμό”.

Εμείς οι κορονοϊοί είμαστε μια ομάδα ιών που “λένε οι επιστήμονες” ότι προκαλούμε συνήθως ήπια έως μέτρια λοίμωξη του ανώτερου αναπνευστικού, με συμπτώματα που προσομοιάζουν με αυτά του κοινού κρυολογήματος, επειδή δεν προσέξατε και κρυώσατε, δηλαδή καταρροή, βήχας, πονόλαιμος, πονοκέφαλος, πυρετός, κι επομένως “ποιο είναι το πρόβλημα”;

Αυτά όμως τα συμπτώματα όταν παρουσιάζονται σε άτομα με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα ή υποκείμενα νοσήματα ενδέχεται να προκαλέσουν σοβαρότερη λοίμωξη στο κατώτερο αναπνευστικό όπως βρογχίτιδα ή πνευμονία, νεφρική ανεπάρκεια, ακόμη και θάνατο, όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί επιστήμονες, αχααααααααα.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Συγνώμη που σας το λέω, αλλά είναι η αλήθεια.

Δεν φταίμε "εμείς" για τους θανάτους που μας κατηγορούν, αλλά ούτε και τα “εξαδέλφια” μου οι άλλοι μικροοργανισμοί που ζούμε μαζί σας αρμονικά.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, φταίει ο τρόπος ζωής και διατροφής σας, καθώς και η συνήθης ιατρική αντιμετώπιση που έχει ως αποτέλεσμα την αναστάτωση που μας προκαλείτε ενώ εμείς θέλουμε να ζούμε ειρηνικά κι αρμονικά μαζί σας, και ως συνέπεια τα ιατρογενή προβλήματα υγείας σας, τις ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις, κλπ, κλπ, κλπ.

Εγώ ο “συγκεκριμένος κορονοϊος” που “κατηγορείτε και διώκετε” εφέτος, “είμαι αθάνατος” όπως κι όλα τα άλλα “εξαδέλφια” μου.

Υπήρχαμε, υπάρχουμε, και θα υπάρχουμε για πάντα, όσο υπάρχετε εσείς οι άνθρωποι, τα ζώα, και η γη μας.

Γιατί όμως τέτοιο “κυνηγητό” που μου κάνετε;

Νομίζω πως επειδή η κρίσιμη διαφορά είναι βέβαια ότι σε αντίθεση με την κοινή γρίπη, την “αδελφή μου”, την ιό δηλαδή που γνωρίζετε χρόνια τώρα, για εμένα δεν υπάρχει εμβόλιο κι αυτό σημαίνει ότι είναι πιο δύσκολο για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ηλικιωμένους ή άτομα με χρόνια νοσήματα να "προστατευθούν", λένε οι “ειδικοί”.

Άρα όταν “εφεύρουν” κι αυτό το εμβόλιο προς “τιμή μου” θα με αφήσουν ήσυχο υποθέτω.

Αντιστοίχως, λένε οι “ειδικοί” πως δεν υπάρχει ανοσία για τον πληθυσμό σε παγκόσμιο επίπεδο, χωρίς όμως να μας εξηγούν για το πώς άλλοι άνθρωποι δεν αρρωσταίνουν από "εμένα";

Επίσης λένε οι “ειδικοί” για να δικαιολογήσουν την ειδικότητά τους, ότι προς το παρόν δεν υπάρχει “ειδική” αντιιική θεραπεία για την "αφεντιά μου", αν και ήδη δοκιμάζονται αντιικά φάρμακα που έχουν χρησιμοποιηθεί για άλλες ιογενείς λοιμώξεις. Ωχ, ωχ, ωχ λέω εγώ, κι ο “μάγος της φυλής” έγινε….. άφαντος.

Εμείς οι κορονοϊοί λοιπόν ονομαζόμαστε έτσι λόγω των κορυφών στην επιφάνειά μας, που μοιάζουν με κορόνες. Είμαστε τέσσερις κύριες υποομάδες κορονοϊών, γνωστές ως άλφα, βήτα, γάμα και δέλτα. Τους ανθρώπινους κορονοϊούς τους “εντόπισαν” οι άνθρωποι για πρώτη φορά στα μέσα της δεκαετίας του '60.

Επίσης λένε οι άνθρωποι πως "είμαστε" μόνο τόσοι που αυτοί νομίζουν, κι εμείς οι κορονοϊοί, μα και τα άλλα “εξαδέλφια” μου γελάμε πολύ.

Οι επτά κορονοϊοί που μπορούν να μολύνουν τους ανθρώπους, λένε οι άνθρωποι που “αυτοαποκαλούνται ειδικοί”, είναι:

Κοινοί ανθρώπινοι κορονοϊοί:
229Ε (άλφα κορονοϊός)
NL63 (άλφα κορονοϊός)
ΟΟ43 (βήτα κορονοϊός)
HKU1 (βήτα κορονοϊός)

Άλλοι ανθρώπινοι κορονοϊοί:
MERS-CoV (ο βήτα κορονοϊός που προκαλεί το Αναπνευστικό Σύνδρομο Μέσης Ανατολής ή MERS)
SARS-CoV (ο βήτα κορονοϊός που προκαλεί το Σοβαρό Οξύ Αναπνευστικό Σύνδρομο ή SARS)

ΚΑΙ ΕΓΩ, ο 2019 Novel Coronavirus (ο νέος κορονοϊός ή 2019-nCoV) και σας ευχαριστώ που με λέτε νέο και κρύβω χρόνια, χα χα χα χα.

Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνήθως “μολύνονται” με τους ανθρώπινους κορονοϊούς, 229Ε, NL63, OC43 και HKU1. (Πηγή: CDC, WHO)

Μερικές φορές οι κορονοϊοί που "μολύνουν" τα ζώα μπορούν να εξελιχθούν και να μετατραπούν σε νέους ανθρώπινους κορονοϊούς "αρρωσταίνοντας" και τους ανθρώπους. Τρία τέτοια πρόσφατα παραδείγματα είναι ο νέος κορονοϊός ΕΓΩ δηλαδή 2019, ο SARS και ο ΜERS, λένε πάλι οι “σοφοί άνθρωποι”, κι εμείς οι κορονοϊοί πάλι γελάμε.

Συγνώμη και πάλι,

Εγώ o 2019n-CoV
(όπως με βαφτίσατε εσείς οι “ειδικοί σοφοί” άνθρωποι)

Nikolaos Vrousgos