Δευτέρα 2 Μαΐου 2022

Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΠΙΚΡΑΛΙΔΑΣ




Πολλοί με λένε ζιζάνιο αλλά είμαι φίλος και έρχομαι να σε βοηθήσω!
.
Όταν με δεις, να θυμάσαι ότι είμαι ο ΜΟΝΟΣ που θέλει και μπορεί να αναπτυχθεί στο συγκεκριμένο σημείο. Επειδή:
.
Είτε το χώμα είναι πολύ συμπαγές / σκληρό / πατημένο και θέλω να σας το χαλαρώσω με τις ρίζες μου.
.
Ή υπάρχει πολύ λίγο ασβέστιο στο έδαφος - μην ανησυχείτε, θα το αναπληρώσω για εσάς με το να πεθάνουν τα φύλλα μου.
.
Ή το έδαφος είναι πολύ όξινο. Αλλά θα το βελτιώσω επίσης για εσάς αν μου δώσετε την ευκαιρία.
Ή ένα μείγμα των παραπάνω λόγων, φυσικά. 😊
.
Είμαι εδώ γιατί το χώμα σας χρειάζεται τη βοήθειά μου, οπότε καλύτερα να με αφήσετε να μεγαλώσω χωρίς να με ενοχλείτε! Όταν όλα διορθωθούν, θα εξαφανιστώ ξανά, το υπόσχομαι!
.
Προσπαθείς να με αφαιρέσεις πρόωρα με τη ρίζα μου; Όσο σχολαστικός κι αν είσαι, θα επιστρέψω 2 φορές πιο δυνατός! Μόνο μέχρι να βελτιωθεί το χώμα σας.
.
Μπορείτε ακόμη και να καταλάβετε από την ανάπτυξή μου σε ποιο στάδιο βρίσκεται η βοήθειά μου. Αν τα φύλλα μου είναι επίπεδα στο έδαφος, τότε είμαι πολύ μακριά από το να είμαι έτοιμος, αλλά αν φτάνουν όλα ψηλά, τότε είμαι ήδη πολύ στο δρόμο μου.
.
Κάτι εντελώς διαφορετικό είναι ότι είμαι ένα από τα πρώτα ανθισμένα την άνοιξη, οπότε θα σας ανακοινώσω την άνοιξη/καλοκαίρι.
.
Την ημέρα που κάνει ζέστη ανοίγω τα λουλούδια μου αλλά το βράδυ που κρυώνει τα ξανακλείνω γρήγορα. Μάλιστα, αν δεν κάνει αρκετά ζέστη κατά τη διάρκεια της ημέρας δεν θα τα ανοίξω καθόλου!
.
Τα λουλούδια μου είναι η πρώτη τροφή για τα έντομα μετά τη χειμερία νάρκη και σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα φυτά, έχω γύρη ΚΑΙ νέκταρ, όχι μόνο το ένα Ή το άλλο! Και είμαι γενναιόδωρη μαζί τους! 🤪😉
.
Παρεμπιπτόντως, τα λουλούδια μου είναι νόστιμα για εσάς, το ξέρατε; Με έλεγαν «μέλι (ή χρυσό) των φτωχών» γιατί τα λουλούδια μου είναι τόσο γλυκά π.χ. μαρμελάδα, σάλτσα ή σαλάτα! Το διαδίκτυο είναι γεμάτο συνταγές - δείτε τις.
Αλλά περιμένετε μέχρι τα τέλη Μαΐου ή αργότερα πριν αρχίσετε να μαζεύετε και ακόμα και τότε, μην τα διαλέξετε όλα ακόμα! Η βιοποικιλότητα και οι μέλισσες 🐝 θα είναι πολύ ευγνώμονες!».

Αγνώστου...