Τρίτη 18 Αυγούστου 2020

ΤΟ PCR ΑΝΙΧΝΕΥΕΙ ΤΟΝ SARS-COV-V2.0 Ή ΑΝΙΧΝΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥΣ ΓΕΝΙΚΑ ;

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο που λέει "A S1 1 2 4 5S1 5 S1 1 2 3 5 S2"
Η απαντηση μου:
Το PCR εχει δυνατοτητες, δεν παμε τυφλοι στον πολεμο.
Ψαχνεις να βρεις το κομματακι του DNA (εν προκειμενω του RNA και της μεταγραφης του σε DNA) και ζητας μονο αυτο να πολλαπλασιαστειι 20-30-40 φορες...
Ετσι θα μπορεις να ανιχνευσεις μονο αυτη τη διαφορα, σε ενα δειγμα ακομη και με περισσοτερους Κορονοιους, αλλα ακομη και με περισσοτερους αλλους ιους και βακτηριδια.
Το αν θα εχεις θετικο αποτελεσμα ή οχι εξαρταται απο τη στιγμη του τεστ και οκ, μπορει να εχεις πνευμονια, να εχεις κορονοιο, και αλλους και SARS-2 και να μην ειναι το ιικο φορτιο του SARS ικανο και με πολλαπλασιασμο (εως 30x) να δειξει θετικοτητα. Απλα νοσεις λογω καποιου αλλου βακτιριδιου ή ιου. (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ... και να μην ευθυνεται ο SARS-2 για την νοσο σου, τελικα θα τον πολλαπλασιασεις τοσο -πανω απο 30 φορες- που τελικα θα φανει, εκτος αν ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ καθολου, οποτε την γλιτωσες). Δηλ. αν θελει το εργαστηριο να πει εχεις ιο και δεν κραταει καποια standard (πχ 30-32 πολλαπλασιασμους) θα τον πολλαπλασιασει 50 φορες μεχρι να μπορει να ΔΕΙΞΕΙ οτι υπαρχει γενετικο υλικο μεσα σου...
Περαν του να μην δειξει θετικοτητα, που αν ειναι κυριαρχος ο SARS θα τον δειξει, (αλλα και να μην ειναι κυριαρχος θα τον δειξει αν υπαρχει σε ασημαντη και αδιαφορη ποσοτητα αλλα τον πολλαπλασιασεις αρκετα, οπως ειπαμε), δεν θα μπορω να ξερω αν ο οργανισμος τον εχει αναχαιτισει και απλα ανιχνευω τα υπολλειματα του ιου απο μια ΝΙΚΗΦΟΡΑ για τον ασθενη μαχη με τον ιο....ΠΡΟΣΕΞΤΕ και ανεξαρτητα αν ο ασθενης νοσει βαρια απο καποιο ΑΛΛΟ ΠΑΘΟΓΟΝΟ ή αλλη παθολογικη διεργασια που βρισκεται εκτος ελεγχου.
(ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ !! Ποιο ειναι το cutoff sensitivity standards του Covid test στην Ελλαδα ? θα το κοιταξω αλλα δεν το εχω προχειρο... και δεν γνωριζω αν καθε εργαστηριο εχει δικο του πρωτοκολλο (στη Γαλλια καθε εργαστηριο εχει αλλο), δηλαδη αν ολα πολλαπλασιαζουν τις ιδιες φορες τα δειγματα τους)
Ειναι αλλο το εχω το ιο στην μυτη μου (θετικοτητα βασει πολλαπλασιασμου 30x-60x (??) ) και αλλο το νοσω απο τον ιο (για αυτο μπορει να ειμαι θετικος, δηλαδη εχω ανιχνευσιμο ιο και να μην εχω αντισωματα... οποτε σε δυο, πεντε, δεκα μηνες μπορει και να ξανα"νοσησω" - ενω εννοουμε να ξαναβγω "θετικος" χωρις να νοσω !! νομιζω ειναι κατανοητο αυτο που λεω...)
Οταν ομως καποιος πει "θετικος" μετα πρεπει να μπεις σε αυτοματο πιλοτο και τελικα αν βασιζεσαι στα "κρουσματα θετικοτητας" και οχι στους νοσουντες !! και με αντισωματα !!!!!!!
τοτε θα κανεις μια εικονικη μαχη απεναντι σε εναν ιο με τον οποιο δεν νοσει κανεις απλα τον φερουν στην μυτη τους !!!!!!
KAI ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ απο το ΤΙΠΟΤΑ !!
Ειναι ξεκαθαρο αυτο που περιγραφω ??
Αν δεν κανω τεστ αντισωματων να ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΝΟΣΗΣΑ και ο οργανισμος ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ... τοτε μονο με το PCR δεν εχω αποδειξει τιποτε!, περαν του οτι κυκλοφορει ο ιος στην κοινοτητα, αλλα αυτο δεν σημαινει τιποτα για την επικινδυνοτητα της καταστασης !!
ΜΟΝΟ αν αρχισω να μετραω τα περιστατικα που νοσουν ΜΕ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ για SARS-CoV-2 θα ξερω αν οι ασθενεις μου ειναι COVID !!!
και σε αυτο το σημειο υπεισέρχεται το θεμα με τα τεστ αντισωματων ...
οπου εχουμε το ΠΡΟΒΛΗΜΑ με την προσπαθεια ακoμη να δημιουργησουμε τεστ αντισωματων ΕΙΔΙΚΑ για τον SARS-COV-v2.0 !!
Σε μερικες εβδομαδες θα ανιχνευεται ο ιος σε ολες τις μυτες των ανθρωπων... Τι θα πει αυτο ? ΤΙΠΟΤΑ
Εχω συμπτωματα? Εστω ΝΑΙ. Τι θα πει αυτο ? ΤΙΠΟΤΑ
Εχω συμπτωματα? Εστω ΟΧΙ. Τι θα πει αυτο ? ΤΙΠΟΤΑ
Εχω αντισωματα? Εστω ΝΑΙ ... αρα εχω νοσησει ακομη και χωρις συμπτωματα !
Εχω αντισωματα? Εστω ΟΧΙ ... Τι θα πει αυτο ? ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΟΣΗΣΕΙ ! ακομη και με PCR θετικη !
ΜΕΤΑΔΙΔΩ? ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΟΣΗΣΕΙ και ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ? Εξαρταται απο το ΙΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ !!
Ειμαι Θετικος στον SARS-COV-v2.0, απο RT-PCR εξεταση, ΜΕΤΑΔΙΔΩ ? Ποσους πολλαπλασιασμους χρειαστηκε για να ανιχνευθει ο ΙΟΣ? Οσο λιγοτερους απο 30 τοσο πιο μεγαλο το αρχικο ΙΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ !
ΤΕΛΙΚΑ, ΤΙ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ?
Η ΜΑΣΚΑ ? ΟΧΙ, τα ιικα σωματιδια (12 nm) περνανε σε τεραστιο ποσοστο απο τους πορους της μασκας (30nm) ... H PCR παντα μπορει να ανιχνευσει τον ιο, ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙ !
Η ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΣΗ ? ΝΑΙ, γιατι θα ερθουμε σε επαφη με το ιικο φορτιο καποια στιγμη, αλλα το σωμα θα το δει και θα το καταστρεψει, αν ειναι ικανο να δουλεψει με τα μακροφαγα (τους αστυνομους περιπολιας)... ΔΗΛΑΔΗ βιταμινη D3 !
Αν περασει το ιικο φορτιο μεσα σε ενα κυτταρο ? Θα το δουν τα μακροφαγα ? ΟΧΙ
Τι γινεται τοτε? ΘΕΛΩ ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟ για να σταματησει τον ιο απο τον πολλαπλασιασμο του στο "φωτοτυπικο" του κυτταρου, δηλαδη τα ριβοσωματα !
Αλλιως το σωμα δεν μπορει να σταματησει τη λοιμωξη ? ΜΠΟΡΕΙ, με τα Τ-λεμφοκυτταρα (την ομαδα "Ζ" των αστυνομων) τα οποια θα εντοπισουν τα κυτταρα που εχουν μεσα τους ιο και θα τα καταστρεψουν !
Τι αλλο μπορω να κανω ? Διαβαζουμε ενα-ενα τα αρθρα στη Σελιδα "MUDr_Vassaras_Alexandros" και γινομαστε ξεφτερια.. και κανουμε ερωτησεις αν εχουμε αποριες !
Μεγαλο αρθρο αλλα πως θα γινει να μαθουμε ακριβως τι συμβαινει και να μην μπορει κανενας να μας περιεργαζεται ??
"Οποιος διαβαζει κερδιζει !" ... εν προκειμενω την ψυχικη του ηρεμια και την υγεια του !