Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

"HALLOWEEN 2020 " AND BEYOND...


Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, γυαλιά και κοντινό πλάνο


Και βλέπω λοιπόν ξανά στην οθόνη μου τον γνωστό «επιστήμονα» μαζί με τον γνωστό «χωροφύλακα» σε «διατεταγμένη υπηρεσία ενημέρωσης», όπως βέβαια γίνεται και σε άλλη γη και σε άλλα μέρη που κανέναν δεν ξέρουμε και κανείς δεν μας ξέρει.


Και αρχίζει ο «επιστήμονας» να μου κάνει «μπούλινγκ» με «επιστημονικό τρόπο» μέσα στο σπίτι μου, και προσπαθεί να με τρομοκρατήσει, και προσπαθεί να με πείσει ότι θα αρρωστήσω και θα πεθάνω λέγοντάς με.

Ακόμα κι αν δεν τον βλέπω τον «αόρατο εχθρό», αυτός με παραμονεύει.

Ακόμα κι αν είμαι «ασυμπτωματικός» πως κινδυνεύω.

Ακόμα κι αν είμαι καλά, πως πρέπει να ανησυχώ διαρκώς.

Πως ακόμα κι αν γίνω καλά, όταν τυχόν αρρωστήσω ελαφρά από «συνάχι» θα πάθει σοβαρή βλάβη αργότερα η καρδιά μου.

Ενώ ομολογεί την ίδια στιγμή πως δεν ξέρει τίποτα γι «αυτή την αρρώστια», παρόλο που του φωνάζω…..Εγώ ξέρω.

Πως δεν έχει θεραπεία γι αυτή την «αρρώστια», την στιγμή που του φωνάζω…..Εγώ έχω.

Πως πρέπει όμως λέει με εμφανή νευρικότητα, ενώ δεν με ακούει, δια της βίας να τον πιστέψω επειδή λέει, αυτός είναι αυτός «ελέω εξουσίας του …λούσιφερ».

Κι ακούω μια φωνή από την κουζίνα να μου φωνάζει, παράτα τα επιτέλους θέλεις να σε στείλουν για «κοινωνικό τουρισμό στην Χίο»;

Μα εγώ δεν δικαιούμαι «κοινωνικό τουρισμό» της απαντώ, της φωνής από την κουζίνα, εγώ είμαι από τους «έχοντες και κατέχοντες» λέμβον ξυλίνην παραδοσιακήν κατασκευής 1966.

Σε αυτό το σημείο, κλείνω την τηλεόραση και προσαρμόζομαι στα «νέα μέτρα», της «νέας τάξης πραγμάτων», και σύμφωνα πάντα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας κι επειδή έχει καταργηθεί το Διεθνές Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κι άλλα τέτοια.

Έτσι κι εγώ ντύθηκα “greko mascara” σύμφωνα με την Π.Ο.Υ.

Α. Με πλήρες κάλυμμα της μύτης, όχι όπως στις υφασμάτινες με την «μυτόγκα» έξω.

Β. Με πλαστικό διαφανές «παρμπρίζ» κάλυμμα στόματος, για την προστασία του κοινού, και αδιαπέραστο από πιθανά εκτοξευόμενα σταγονίδια μολυσμένου σιέλου.

Γ. Με γυαλιά για την προστασία του κοινού, από πιθανά εκτοξευόμενα σταγονίδια δακρύων προερχόμενα από νευρικό γέλωτα βλέποντας την μούρη μου στον καθρέπτη.

Δ. Διακοσμητικά φρύδια και μουστάκι στο φυσικό μου χρώμα, που προσδίδουν μία «όμορφη αισθητικά….σοβαρότητα-0-».

Κι όλα αυτά όχι για μένα, αλλά για την «προστασία» της φουκαριάρας της κοινωνίας μας.

Σημ. Από την εποχή του Αριστοφάνη στην αρχαία Ελλάδα, η ανοχή στην σάτιρα και την κριτική είναι το μέτρο για τη λειτουργία και την ποιότητα της δημοκρατίας σε κάθε χώρα.

Δεν είναι τυχαίο ότι ο Αριστοφάνης θίγει στα έργα του τα κακώς κείμενα της αθηναϊκής Δημοκρατίας.

Τα αυταρχικά και ολοκληρωτικά καθεστώτα απεχθάνονται τη σάτιρα και την κριτική, οπότε το χιούμορ είναι μια μορφή αντίστασης.

Οι δικτάτορες δε γελούν ποτέ, απλώς χαμογελούν αμήχανα και ηλιθίως.