Δευτέρα 3 Απριλίου 2023

ΚΟΙΝΩΝΊΑ ΣΕ... "ΑΝΟΣΟΚΑΤΑΣΤΟΛΉ"!!!



Μου λέγανε τότε κάποιοι "φίλοι"...

"Πως κάνεις έτσι βρε Λευτέρη; Δύο μηνύματα τη μέρα, γράψε το 6 ή το 2, από τρεις ώρες η κάθε έξοδος, και εν πολλοίς καθάρισες"!!!

Μου λέγανε οι ίδιοι "φίλοι"αργότερα...

"Πώς κάνεις έτσι βρε Λευτέρη; Δείξε το πιστοποιητικό νόσησης που έχεις να στο σκανάρουν, βάλε την μασκούλα σου και ζήσε την ζωή σου ελεύθερα... Τι θα πάθεις δηλαδή; Θα σε "φάνε";

Και γω συνεχώς αρνιόμουν και δεν υπέκυπτα στις παράλογες εντολές της κυβέρνησης. Ταυτόχρονα είχα υποστεί βέβαια όλες τις συνέπειες των πράξεών μου. Και αυτοί μου έλεγαν ότι είμαι υπερβολικός και ότι το κάνω από... εγωισμό.

Δεν ήταν όμως αυτό το θέμα φίλοι μου. Ήταν ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΌΣ που έκρυβε η πράξη! Ήταν ο υποβιβασμός της ανθρώπινης υπόστασης, των δικαιωμάτων και των ελευθερίων, τα οποία κάποτε κάποιοι διεκδίκησαν με ΑΊΜΑ, γι’ αυτήν την ανήμπορη γενιά την τρομοκρατημένη...

Η "μάνα φύση", ο Θεός, χάρισε στο σώμα μας ένα ανοσοποιητικό σύστημα που καθημερινά δίνει αγώνες για να μας κρατήσει ζωντανούς, άσχετα αν δεν κρατά στο χέρι μια "ντουντούκα" για να το ανακοινώνει...

Από την άλλη, οι κυβερνήσεις ορκίστηκαν διαφύλαξη του Συντάγματος και της δημοκρατίας, που αποτελεί αντιστοίχως, το "ανοσοποιητικό σύστημα του κοινωνικού ιστού"...

Αυτό που γίνονταν όμως τρία χρόνια τώρα, δηλαδή η κατάλυση πολλών δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, έβαλε ουσιαστικά την κοινωνία μας σε... "ανοσοκαταστολή"...

Πολύ φοβούμαι φίλοι μου, πως όσοι δεχτήκανε αβίαστα αυτή τη "νοσογόνο θεραπεία" και ακόμη χειρότερα, όσοι τη δικαιολογήσανε και την ενθαρρύνανε, θα μείνουμε στην ιστορία ως συνεργοί, σε ένα από τα μεγαλύτερα ΕΓΚΛΉΜΑΤΑ κατά της κοινωνικής ειρήνης και ασφάλειας!!!

Διότι το "άλλοθι" του κορωνοϊού μπορεί να πέρασε, όμως τέθηκε ήδη σε λειτουργία, ο "διακόπτης" παράκαμψης βασικών μας ελευθεριών και δικαιωμάτων...

Και αυτός ο "διακόπτης" θα ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΊΝΕΙ, ανάλογα με το "δάκτυλο" που θα μας κυβερνά, για πολλά και ποικίλα θέματα, υγειονομικά και μη... Πάντοτε όμως για... "το καλό μας"!!!

ΤΟ ΛΈΤΕ ΖΩΉ ΕΣΕΊΣ ΑΥΤΌ; 

ΤΟ ΛΈΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ; 

ΕΓΏ ΤΟ ΛΈΩ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΌ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΉ ΣΚΛΑΒΙΆ...

Στις 21 Μαΐου φίλοι μου μας δίνεται η ευκαιρία να μην ξαναζήσουμε μια από τα ίδια ή και χειρότερα. Μην την αφήσουμε να πάει χαμένη γιατί... εμείς θα χάσουμε!!!

          (Ανώνυμος εκπαιδευτικός)