Δευτέρα 3 Απριλίου 2023

"ΘΈΛΩ ΈΝΑΝ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΚΌΣΜΟ..." !!!



Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν φίλοι μου, ότι το να είσαι "δυνατός" σημαίνει να μπορείς επιβληθείς, με κάθε μέσο, στους άλλους ανθρώπους γύρω σου.
Να χρησιμοποιείς δηλαδή το λόγο σου και τις πράξεις σου για να υποτιμάς και να υποβαθμίζεις τους άλλους ανθρώπους. Στις προσβολές να απαντάς με προσβολές και στην κακία και την αδικία με περισσότερη κακία και αδικία. Κάτι δηλαδή πάνω από το... "οφθαμόν αντί οφθαλμού"...
Έτσι όμως θεωρώ ότι διαιωνίζεται το κακό και ο κόσμος μας αντί για καλύτερος, γίνεται ολοένα και χειρότερος. Τι θα γινόταν όμως αν διαλέγαμε ο καθένας από μας ένα άλλο... "μονοπάτι";
Αν επιλέξω δηλαδή...
Αντί του να επιβληθώ στους άλλους να προσπαθήσω να επιβληθώ σε μένα;
Αντί του να ελέγχω τους άλλους, να ελέγξω τη δική μου συμπεριφορά και τις δικές μου αντιδράσεις;
Αντί να χρησιμοποιώ το λόγο μου για να κάνω τους γύρω μου να αισθανθούν άσχημα και μειονεκτικά, να τους κάνω να νιώθουν όμορφα και οι λέξεις μου
να τους δίνουν δύναμη και αυτοπεποίθηση;
Αν προσπαθήσω δηλαδή να θωρακίσω τον εαυτό μου ενάντια σε όλα αυτά;
Τι θα γινόταν αν επιλέξω...
Να μην επικρίνω; Όπως λέει και ο σοφός λαός μας: "Αν δεν έχεις κάτι καλό να πεις τότε μην πεις τίποτα"!
Στις προσβολές να μην απαντήσω με προσβολές;
Την ώρα του θυμού μου να συγκρατηθώ και να μη χτυπήσω δυνατότερα, αλλά να σηκωθώ και να φύγω από έναν καυγά, μια διαμάχη;
Να μην επιτρέψω στον εαυτό μου να κυριαρχήσουν μέσα μου τα πρωτόγονα ένστικτα;
Τι θα γίνει δηλαδή αν...
Αν αποφασίσω να βάλω μια τελεία σε ένα φαύλο κύκλο αδικίας, κακίας, εκδίκησης και φερθώ με καλοσύνη και ανωτερότητα;
Αν χρησιμοποιήσω όλη μου την ενέργεια και το χρόνο για να είμαι πραγματικά δυνατός, δημιουργικός,
παραγωγικός;
Αν αφιερώνω χρόνο για να απολαμβάνω ό,τι καλό έχω στη ζωή μου;
Αν προσπαθώ συνεχώς να προσφέρω αγάπη, βοήθεια, συμπόνια στους γύρω μου αλλά και σε μένα;
Αυτή η συμπεριφορά, που σε κάποιους άλλους ίσως φαντάζει ως σημάδι "αδυναμίας", για εμένα είναι ΔΎΝΑΜΗ και μια συνειδητή απόφαση και στάση ζωής… Να μην απαντάω στην οργή με οργή! Έτσι πιστεύω ότι θα γίνει ο κόσμος μας καλύτερος!!!
Έχω την άποψη φίλοι μου, ότι δεν ήρθαμε σ’ αυτή τη ζωή, για να είμαστε υπερόπτες, κακοί, άδικοι κ.τ.λ.... Ο χρόνος μας είναι περιορισμένος. Μπορούμε να τον σπαταλήσουμε προσπαθώντας να ικανοποιήσουμε
το εγώ μας ή να το χρησιμοποιήσουμε για να απολαύσουμε πραγματικά ό,τι όμορφο έχει η ζωή να μας προσφέρει.
Η επιλογή είναι δική μας!
Πιστεύω επίσης, ότι αν πραγματικά μπούμε στη θέση εκείνου που προσπαθεί να είναι "δυνατός" με τον λάθος τρόπο, θα δούμε ότι πίσω από αυτόν τον άνθρωπο κρύβεται ένας αδύναμος άνθρωπος. Ένας άνθρωπος που αναλώνει όλη του την ενέργεια και το χρόνο του, προσπαθώντας να επιβληθεί και να υπερισχύσει για να κρύψει τις δικές του αδυναμίες, τις δικές του ανασφάλειες και φόβους...
Σύμφωνα λοιπόν και με τον Βούλγαρο φιλόσοφο Omraam Mikhael Aϊvanhov, για να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο, που αυτό είναι το ζητούμενο, πρέπει όλοι μας να έχουμε ως πρότυπο τον... Ήλιο!
"Να πλησιάζετε κάθε μέρα την τελειότητα. Και η τελειότητα είναι να γίνετε φωτεινοί, ζεστοί, ζωογόνοι σαν τον ήλιο, ώστε να ξυπνάτε, να φωτίζετε, να τονώνετε και να γονιμοποιείτε όλα τα δημιουργήματα"!!
Κλείνω αυτή την ανάρτηση φίλοι μου,
με τη σημείωση πως δεν έχω την πρόθεση να δώσω συμβουλές σε κανέναν. Δημοσιεύω μόνο σκέψεις μου, που ίσως να είναι και αφελείς και εκτός πραγματικότητας για κάποιους...
(Ανώνυμος εκπαιδευτικός)
Λευτερης Παπαεμμανουηλ