Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !



Να είσαι καλά!

Και αν δεν ταιριάξαν οι διαδρομές μας, και αν τα μονοπάτια μας κάπου τελικά χωρίζουν,

Εγώ σου εύχομαι

Να είσαι καλά!

Γιατί δεν εξυπακούεται το μαζί, αλλά είναι θέμα κοινής ωρίμανσης. Αν οι χρόνοι δεν συμπίπτουν, δεν σημαίνει ότι κάποιο ρολόι κάνει λάθος. Ο Μέγας Ωρολογοποιός, έχει δώσει ελευθερία στην ταλάντωση ώστε να ωριμάσει ο κάθε καρπός στο χρόνο το δικό του.

Να είσαι καλά!

Αυτό είναι το μόνο που επιθυμώ για σένα. Αυτό είναι το μόνο που προσδοκώ. Αυτό είναι που θέλησα να σου δώσω μέσα από τη γνωριμία μας. Γι αυτό δούλεψα, γι αυτό αγωνιούσα, γι αυτό μίλησα και έπραξα.

Να είσαι καλά!

Και όταν οι ώρες μας χωριστά κυλούσαν, και έρχονταν εκείνες οι μέρες που δυσκολευόταν η επικοινωνία μεταξύ μας, και οι υποχρεώσεις και οι ανάγκες οδηγούσαν σε χρόνους και τόπους χωριστούς,

Εγώ σκεφτόμουν

Να είσαι καλά!

Και σήμερα που περπατάμε αγκαλιά, και σε ακούω που μου περιγράφεις τα σχέδιά σου, τα όνειρά σου, τις αγωνίες σου, τα θέλω σου και τις μάχες σου, ένα πράγμα εύχομαι, προσεύχομαι και επιθυμώ.

Να είσαι καλά!

Δεν είμαι άγγελος επί γης και το γνωρίζω. Τις ώρες λοιπόν τις κολασμένες μου, εκεί που οι σκοτεινές γωνιές του παρελθόντος μου σκιάζουν το φως από το μυαλό μου και στραγγίζουν την βελούδινη αφή των συναισθημάτων μου, μην το παίρνεις προσωπικά, επειδή κίνητρο άλλο δεν έχω από το

Να είσαι καλά!

Αν δεν αποδείχτηκα ο βράχος που επιθυμούσες για να σε προφυλάξει, ας έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι είμαι τουλάχιστον μια πέτρα από το ίδιο αρχέγονο υλικό με εκείνον, ίδιο σε ποιότητα, σύνθεση και δομή, διαφορετική μόνο στον όγκο, και πολύ ευέλικτη και αποδοτική αφού γκρεμίζω εύκολα τους Γολιάθ, γιατί σε νοιάζομαι και θέλω

Να είσαι καλά!

Μπορείς να μείνεις, μπορείς να φύγεις, μπορείς να το σκέφτεσαι, να δεσμεύεσαι και να αποδεσμεύεσαι κατά το δοκούν, μπορείς γιατί η δύναμη είναι στην ελευθερία σου και η ευθύνη της δύναμης στις αποφάσεις σου, μπορείς όμως σε παρακαλώ μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία εσύ

Να είσαι καλά!

Θυμάσαι; Πάντα σου λέω ότι ο ιερός σκοπός μας είναι να γνωριζόμαστε την κάθε στιγμή, παρατηρώντας το πέρασμά μας μέσα στο χρόνο έτσι ώστε να αναδεικνύουμε το μεγαλείο μας καθώς επουλώνουμε το παρελθόν μας, αναγνωρίζουμε το μέλλον μας, και επιστρέφουμε διαρκώς στο παρόν μας, διευκολύνοντάς σε

Να είσαι καλά!

Δεν στέκομαι δίπλα σου σαν δάσκαλός σου, αλλά σαν ο καλύτερος μαθητής σου. Γιατί  κάθε φορά που επιθυμώ για σένα, κάθε φορά που αναζητώ για σένα, κάθε φορά που προβληματίζομαι για σένα, κάθε φορά που αποζητάς εσύ από μένα, αυτό που έχω να απαντήσω και να δώσω σαν λύση είναι το πώς

Να είσαι καλά!

Dimitris Nomikos