Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

HUMAN's Musics - A film by Yann Arthus-Bertrand / Composed by Armand Amar


Το μέρος που δημιούργησα για τη σειρά της Μογγολίας μπορεί να είναι η καλύτερη περίληψη της ατμόσφαιρας που ήθελα να έχει η ταινία. Ο Γιάν μου έδωσε έναν ιδιαίτερο ρόλο ως συνθέτης ταινιών που είναι πολύ διαφορετικός από αυτόν που συνήθως μου δίνουν οι άλλοι σκηνοθέτες. Υπάρχει μια ισχυρή φιλία μεταξύ μας, μια στενή σχέση. Είναι γενναιόδωρος. Τον ακολουθείτε λόγω του φανταστικού του ενστίκτου, μπορώ να συμβουλεύσω την καλλιτεχνική διαδικασία να είναι το πρώτο κοινό. "Armand Amard, συνθέτης της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ μουσικής." Η παραδοσιακή μουσική με μονοπώλησε, με αγγίζει, έχει άμεση σχέση με το συναίσθημα. Για τον ΑΝΘΡΩΠΟ, η ιδέα μου ήταν να δημιουργήσω ένα είδος συντονισμού των συνεντεύξεων μέσω ενός τραγουδιού που θα έδινε το ίδιο συναίσθημα. Ήθελα να ανοίξουν τα πράγματα, για να ανοίξει η καρδιά, για να ανοίξει η θλίψη, να μην έχει αυτοσυγκράτηση. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ήταν μια από τις σπάνιες στιγμές της ζωής μου ως συνθέτης μουσικής ταινιών, όπου ήμουν σε θέση να εκφράσω όλους αυτούς τους διαφορετικούς πολιτισμούς: να είμαι τόσο μινιμαλιστική μουσική όσο και σε συναντήσεις με όλους αυτούς τους μουσικούς και τραγουδιστές από αλλού. Ποιος βαθμός ήρθε πρώτος; Ήταν περισσότερο ένα παγκόσμιο όραμα, ένα σύμπαν σε όσμωση με την ταινία, όπου αφορούσε την κοινή χρήση και τη συνάντηση, που ήταν η αφετηρία μου. Επιπλέον, για μένα η σύνθεσή μου για τις εικόνες της Μογγολίας συνοψίζει ιδιαίτερα το σύμπαν που ήθελα για αυτήν την ταινία. Με τον Yann, έχω μια ξεχωριστή θέση ως συνθέτης, διαφορετική από αυτήν που μου έδωσαν άλλοι σκηνοθέτες. Ανάμεσά του και εγώ, υπάρχει μια βαθιά φιλία, οι ανταλλαγές μας είναι περίπλοκες. Είναι γενναιόδωρος άνθρωπος. Ελάτε να ανακαλύψετε μια αποκλειστική 8ωρη κινηματογραφική έκθεση στο Ίδρυμα GoodPlanet - Domaine de Longchamp, Παρίσι. Πρωτόγνωρες εγκαταστάσεις που προσφέρουν μοναδικές μαρτυρίες αγάπης, ευτυχίας, αλλά και μίσους και βίας, που μας έρχονται αντιμέτωποι με τον Άλλο και μας φέρνουν πίσω στη ζωή μας. Περισσότερες πληροφορίες στο www.goodplanet.org Youtube: Ελάτε να ανακαλύψετε μια αποκλειστική 8ωρη κινηματογραφική έκθεση στο Ίδρυμα GoodPlanet - Domaine de Longchamp, Παρίσι. Πρωτόγνωρες εγκαταστάσεις που προσφέρουν μοναδικές μαρτυρίες αγάπης, ευτυχίας, αλλά και μίσους και βίας, που μας έρχονται αντιμέτωποι με τον Άλλο και μας φέρνουν πίσω στη ζωή μας. Περισσότερες πληροφορίες στο www.goodplanet.org Youtube:https://www.youtube.com/watch?v=VxRvk...