Πέμπτη 29 Ιουνίου 2023

Ο ΔΡΑΚΟΣ...



🐉Μέχρι τώρα πίστευα πως οι δράκοι υπήρχαν μόνο στα παραμύθια...
Αλλά ένας από αυτούς κατοικεί στο σώμα μου... Η μαμά μου λέει πως, "πάντα στο τέλος, αν είσαι δυνατός κερδίζεις τον δράκο"!!! Αλλά δε ξέρω, φοβάμαι... Φοβάμαι πως ο δικός μου δράκος δε θέλει να φύγει από κοντά μου, θέλει την ... παρέα μου...
Με πονάει και στεναχωρεί την μαμά μου και τον μπαμπά μου... Εγώ έμαθα να αγαπάω όλα τα πλάσματα και θα ήθελα να παίξω μαζί του αλλά αυτός μου "παίρνει" όλη την δύναμη... Για να μπορώ να παίζω πρέπει να με συνδέουν με κάτι "μαγικά" σωληνάκια και να μένω κάποιες νύχτες κοντά στους "μαγικούς" γιατρούς... Αυτοί για λίγο τον διώχνουν από κοντά μου αλλά... ξανάρχεται...
Φοβάμαι, αλλά η μαμά μου λέει πως θα τον νικήσω!!! Την πιστεύω... Γιατί όταν το λέει χαμογελάει και μου αρέσει να την βλέπω να χαμογελάει...🐉
Web
Τα παιδιά είναι δυνατά αλλά δεν μπορούν να κερδίσουν μόνα τους...
Να μην ξεχνάμε φίλοι μου, να είμαστε κοντά τους και να τους δίνουμε λίγο από τη... "μαγική" μας δύναμη!
ΓΊΝΕ ΕΘΕΛΟΝΤΉΣ ΔΌΤΗΣ ΜΥΕΛΟΎ ΤΩΝ ΟΣΤΏΝ!
ΔΏΣΕ ΑΊΜΑ!
ΔΩΣΕ ΑΙΜΟΠΕΤΆΛΙΑ!
ΔΏΣΕ ΑΓΆΠΗ, ΔΏΣΕ ΖΩΗ!!!
(Ανώνυμος εκπαιδευτικός)