Το «Προϊόν»
Για να πετύχει ένα προϊόν πρέπει πρώτα να βρεθεί ένα όνομα «πατέντα» με διεθνή αναγνωσιμότητα, απήχηση, και αποδοχή πχ, «κορώνα κόβιντ».
Πρέπει να περιέχει τα καλύτερα υλικά πχ, φόβο ασθένειας, φόβο θανάτου.
Πρέπει να έχει έγκριση από διεθνείς οργανισμούς πχ, Π.Ο.Υ.
Πρέπει να υποστηρίζεται επιστημονικά από πχ, Π.Ι.Σ.
Πρέπει να έχει μέσω της «σκοτεινής ψυχολογίας» πολύ καλό “marketing promotion” πχ, ΜΜΕ.
Και το κυριότερο πρέπει να επιβληθεί «μονοπωλιακά» δια νόμου.
Η «Σαρία»
Με τον όρο «Ιατρική Σαρία» ή «Ιατρικός Νόμος» εννοείται ο «Ιατρικός κώδικας διαβίωσης», και είναι εμπνευσμένη η «Ιατρική Σαρία» από το Κοράνιο, την Ισλαμική Σαρία, και χρησιμοποιείται ως αναφορά στον «ιατρικό ΝΕΟ τρόπο ζωής γενικότερα».
Επίσης όπως η Ισλαμική Σαρία, έτσι και η «Ιατρική Σαρία» έχει την «ειδική υπηρεσία της επιβολής της νομιμότητας» πχ Π.Π., και την Αστυνομία ως όργανο της Σαρίας κι όχι προστασίας του πολίτη καταπατώντας το Σύνταγμα, για να κόβει πρόστιμα στους παραβάτες που δεν φοράνε μάσκα.
Ο «Μεσαίωνας»
Έεεεεεεεε όπως τότε στον Μεσαίωνα όπου ανακάλυψαν για πρώτη φορά την «θεωρία των μικροβίων» αγνοώντας την «θεωρία του ανοσοποιητικού» και φορούσαν μάσκες; έτσι και τώρα έγινε η επαναφορά της «λογικής του Μεσαίωνα» με μόνη διαφοροποίηση την αναφορά σε «γιούς και κόρες».
Έτσι το επιτυχημένο «Προϊόν» δια της «Σαρίας» μας επαναφέρει στον «Μεσαίωνα» με μοντέρνο τρόπο, και καλά ξεμπερδέματα.
Nikolaos Vrousgos