Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΟΥ.

Φωτογραφία του Dimitris Nomikos.

* Πολιτική μου γραμμή είναι οι δίκαιες πράξεις που οδηγούν σε ανύψωση της ανθρωπότητας.


* Θρησκεία μου είναι το χαμόγελο του κάθε παιδιού όπου και αν είναι αυτό.

* Ιδεολογία μου είναι ο σεβασμός της αξιοπρέπειας κάθε ζωντανού πλάσματος.

* Ομάδα μου είναι ο κάθε άνθρωπος που αναγνωρίζει τον εαυτό του μέσα στους άλλους.

* Ο ιερός μου πόλεμος είναι για την αφύπνιση της προσωπικότητας μέσα στον καθένα μέχρι αυτή να οδηγήσει στη συλλογικότητα.

* Είμαι οπαδός της επιτρεπτικότητας σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής καθώς αναγνωρίζω τη διαφορετικότητα των ειδών της.

* Ο αγώνας μου είναι για τη μόνιμη κατανόηση της έκφρασης της αγάπης μέσα από όλα τα γεγονότα που εξελίσσονται στη διαδρομή μου.

* Υποχρέωση ζωής είναι να αφήσω πίσω μου έναν καλύτερο κόσμο γι αυτούς που θα ακολουθήσουν.

* Δεσμεύομαι να υπηρετώ το αξιακό μου σύστημα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε ο καθένας που συναλλάσσετε μαζί μου να πλουτίζει από αυτό.

* Υπόσχομαι να αναγνωρίζω ότι είναι ευθύνη μου η ευτυχία του διπλανού μου, αλλά και ότι είναι δικαίωμά του να την αρνείται.

* Πάντα θα βλέπω τον εαυτό μου ως κρίκο μιας αλυσίδας ο οποίος έχει υποχρεώσεις για την αλυσίδα αλλά και ανάγκες για την ακεραιότητά του ως κρίκος.

* Θα διατηρώ μονίμως το δικαίωμα στις επιλογές μου και το περιθώριο να τις επανεξετάζω.

* Δεν θα επιτρέπω ποτέ στο μαύρο φίδι της κατάκρισης και του μίσους να δαγκώνει την καρδιά μου.

* Ο αγώνας μου γίνεται για να έχει μόνο μία νίκη. Αυτή που σήμερα θα ξεπεράσει το χτεσινό μου εαυτό.

* Καθήκον μου είναι η ζωή μου να μην έχει παχουλά λόγια αλλά κραυγαλέες πράξεις.

* Στόχος μου είναι να αμφισβητώ συνεχώς τα παραπάνω μέχρι να αποδειχτούν λειτουργικά και ευεργετικά για την ανθρωπότητα.

Dimitris Nomikos