Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΜΟΝΙΚΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ -1- ..

Αποτέλεσμα εικόνας για εμμηνοπαυση
Επειδή έχει περάσει καιρός..και θα έχετε ξεχάσει τι είχα αναφέρει σαν εισαγωγή στα ορμονολογικά προβλήματα γυναικών...Και επειδή τα άρθρα θα έχουν μια συνέχεια το ένα με το άλλο...
και αν δε καταλάβετε την αρχή, δεν θα καταλάβετε την ουσία της θεραπείας...έτσι όπως έχω καταλήξει και θέλω να σας προτείνω...θεώρησα σκόπιμο και προσπάθησα να ξεκινήσω από το μηδέν και να κάνω μια ακόμα καλύτερη εισαγωγή...
Σκεφτόμουν... παρατηρώντας τον εαυτό μου και τους γύρω μου:
Όλοι μας...λίγο η πολύ έχουμε κάποιες κοινές...απορίες...και κάνουμε προσπάθειες να απαντήσουμε ...να καταλάβουμε... γιατί να μου συμβαίνει αυτό; Γιατί να αγωνιστώ για αυτό; Γιατί σε εμένα; Γιατί όχι σε εμένα; Γιατί τόσο κακό; Γιατί να μεγαλώσω παιδιά; Πού είναι ο Θεός; Υπάρχει; Γιατί πέθανε τόσο νέος;/νέα..Γιατί να υποφέρω; Γιατί η αδικία; Γιατί φτωχοί -πλούσιοι..Γιατί αρρώστια; Γιατί ο Θάνατος; κλπ...
Απορίες χρόνων…που μένουν άλυτες πολλές φορές μα που δεν μπορούμε να αποφύγουμε την απάντηση τους...γιατί όσο δεν τις απαντάμε και ενώ κυλά αυτή η ζωή...τόσο τα προβλήματα μας και το κακό πληθαίνουν...Θέλουμε δε θέλουμε, κάτι μέσα μας... μας σπρώχνει και μας λέει υποφέρω…πονάω...λύτρωσέ με! Αναζητούμε έτσι βοήθεια...τρέχουμε από εδώ και από εκεί…να βρούμε ανάπαυση…να χαλαρώσουμε με διάφορες μεθόδους...να πάμε στο γιατρό...στον ψυχίατρο...μα αυτή η εσωτερική φωνή, συνεχίζει ολοένα και να δυναμώνει την κραυγή απόγνωσής της...μας επιβεβαιώνει ότι κάναμε μια τρύπα στο νερό!...Και κάπου εκεί, έρχεται μια μεγάλη απογοήτευση, παράλληλα με μια υπερκόπωση...
Συνεχίζοντας τη σκέψη μου λέω...Άρα αυτή η εσωτερική φωνή μέσα μας... ασκεί πολύ μεγάλη επίδραση πάνω μας...ξέρει πολύ καλύτερα από εμάς και τους ειδικούς υποτίθεται θεραπευτές...δείχνει να μην δέχεται και να μην μένει ικανοποιημένη από την πρακτική τους...σαν αυτή η φωνή να μας λέει... πως εμείς, με όλα αυτά που κάναμε και κάνουμε, συμπεριλαμβανομένων και των υποδείξεων των ειδικών ...δεν την «πιάνουμε» τι θέλει να μας πει...είμαστε σε άλλη συχνότητα από ότι αυτή...και επί της ουσίας, μετά τους ειδικούς και τις παρεμβάσεις αυτών... κάνει ακόμα μεγαλύτερη έκκληση για βοήθεια και λύτρωση!
Αυτή πρέπει πρώτα να λυτρωθεί, ώστε να βιώσουμε και εμείς την λύτρωση στην οποία μας καλεί αυτή... αυτή έχει την σοφία ...στο τι αληθινά χρειάζεται και ποια είναι η ουσιαστική λύση για την λύτρωση ...και βρίσκεται εκεί, να μας ενημερώνει ανά πάσα στιγμή, πόσο την πλησιάζουμε ή απομακρυνόμαστε από αυτήν…χωρίς να ξέρουμε εξαρχής τίποτα…ποια είναι αυτή η αλήθεια! Είναι μια φωνή καθοδήγησης προς την λύτρωση και υπάρχει στον καθένα μέσα στο σώμα του...μια φωνή που δείχνει και οδηγεί προς την αλήθεια! Αν αρχίσεις να την παρατηρείς, να την ακούς και να την υπακούς (με την έννοια της αυτοσυγκρατημένης, καλοπροαίρετης αποδοχής, για δοκιμή...όχι της τυφλής υπακοής κλπ)...που ό,τι και να κάνει...ό,τι και να πιστεύει κανείς...αυτή του μιλάει...και θέλει δε θέλει ..αυτός την ακούει να του λέει: «Καλά πας» ή «δεν πας καλά, πάρτο αλλιώς»...
Αυτή όμως, με την μεγάλη σοφία που κατέχει, βρίσκεται σε πολύ πιο υψηλό επίπεδο από τη λογική τη δική μας ...για αυτό και δεν μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε άμεσα και εύκολα τι θέλει να μας πει ...δεν ξέρουμε τι θέλει…μα για αυτό το λόγο απευθυνόμαστε και σε ειδικούς...γιατί από τη μια δε μας αφήνει στην ησυχία μας... από την άλλη δεν μιλά και στη γλώσσα μας! Υποτίθεται αυτοί κατέχουν αυτή την υψηλότερη συνείδηση, που πιάνει τη συχνότητα αυτής καλύτερα από εμάς...και υποτίθεται, γίνονται το κανάλι μεταφοράς της λυτρωτικής αυτής πληροφορίας...
Όταν παρουσιάζουμε συμπτώματα ας πούμε κατάθλιψης...κόπωση...πόνους κλπ, αυτή μας λέει...δεν πας καλά..πάρτο αλλιώς! Δεν μου έδωσες αυτό που ήθελα...δεν πήρες ή δεν έδωσες αυτό που έπρεπε...(μόνο αυτό καταλαβαίνουμε στο συνειδητό επίπεδο που βρισκόμαστε)...η φωνή αυτή εκφράζεται μέσα στο σώμα μας ... από το σώμα μας... και είναι η κοινή συνισταμένη έκφρασης όλων των κυττάρων μαζί, σαν ένα ενιαίο σώμα...που μας ενημερώνει ανά πάσα στιγμή για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται αυτά...και μας δίνει ένα μέτρο σύγκρισης, πόσο αυτή η κατάσταση τους (που διαμορφώνεται με την στάση και τον τρόπο που ζούμε)... τείνει προς την λυτρωτική τους πορεία ή όχι...
Καλώς ή κακώς, είτε πιστεύουμε ότι έχουμε ψυχή είτε όχι, δεν μπορούμε να την δούμε μέσα από το μικροσκόπιο... αντιθέτως, το σώμα είναι κάτι που βλέπουμε και είναι κάτι χειροπιαστό... πιο εύκολα να το αντιληφθούμε...και μπορούμε να το εξετάσουμε μέσα από το ανθρώπινο μάτι και το μικροσκόπιο...και έχει πληροφορίες επάνω...που είναι τα κύτταρα και ο σχεδιασμός που έχουν...DNA...γονίδια.... άρα(σκεφτόμουν), είναι ένα πιο καλό σημείο αναφοράς...όπου θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε ...όπου μέσα από την εξέταση αυτού του σχεδίου ...θα μάθουμε σημαντικές πληροφορίες ως προς αυτή τη μυστηριώδη φωνή... που φαίνεται να «κρύβεται» καλά μέσα από τα κύτταρα...να είναι «αόρατη» και κρύβει κάτι Θεϊκό! μέσα της ... και επηρεάζει την κατάσταση και την υγεία όλων των κυττάρων ...και αυτό σίγουρα συμβαίνει εμπειρικά σε όλους μας ... να υπάρχει αυτή η ισχυρή συσχέτιση της κατάστασης των κυττάρων μας (ασθένεια ή υγεία), με το περιεχόμενο και το ύφος αυτής της φωνής... όταν π.χ. λέμε με ευχάριστο ύφος δεν έχω πρόβλημα υγείας... αισθάνομαι πολύ ήρεμα και καλά!... Ή όταν λέμε,με λυπητερό ύφος αμάν δεν είμαι καλά, δεν μπορώ να ησυχάσω...κάτι έχω ...πονώ ...μου βρήκαν την τάδε ασθένεια)...Όταν αυτή φωνάζει απεγνωσμένα μέσα μας...πάμε τρέχοντας για εξέταση... αν κάνουμε εξέταση κυτταρική, δεν θα την δούμε ...δεν θα την ακούσουμε κυριολεκτικά, μα θα δούμε την κυτταρική φθορά....(όσο μπορούμε να δούμε)... ναι μεν δεν μπορούμε να την δούμε στο μικροσκόπιο, εκφράζεται όμως μέσα από τα κύτταρα...
Επομένως, η φωνή αυτή μπορεί να μας οδηγήσει στην κατάσταση των κυττάρων... να ψαχτούμε...να κινητοποιηθούμε...να αλλάξουμε, γιατί φαίνεται δεν τη θέλουν με τίποτα την φθορά...θέλουν την Ζωή! Η Θεϊκή αυτή φωνή λοιπόν, μας λέει ότι τα κύτταρα θέλουν να ζήσουν! Όχι να πεθάνουν! Για αυτό και δεν θέλουμε να πεθάνουμε ..δεν θέλουμε την ασθένεια ..αυτή η φωνή που οδηγεί στην αλήθεια...εκφράζεται μέσα από τα κύτταρά μας… και το σχέδιο που αυτά έχουν...και όσο αυτή φωνάζει για αλλαγή, από το θάνατο προς τη ζωή τόσο τα κύτταρα διαταράσσονται...ως ύστατη προσπάθεια να αποτρέψουν τον κυτταρικό θάνατο! ...μας λένε ότι δεν σχεδιάστηκαν κατά αυτόν τον τρόπο...και να μας ξυπνήσουν πριν κοιμηθούμε μια και «καλή» ...να λυτρωθούν και μαζί τους και εσύ!!
Και η σκέψη μου προχωρά....Άρα βιωματικά χωρίς να έχω μικροσκόπιο και επιστημονική κατάρτιση γνώσης κυττάρου...η φωνή αυτή και η έκφρασή της μέσα στο σώμα (μάζα από κύτταρα)...και το πώς αυτό συνολικά αντιδρά μέσα από τις σκέψεις, τα συναισθήματα…την κίνηση ...τη λειτουργία κλπ...μου επιβεβαιώνει ποιο είναι το αληθινό σχέδιο των κυττάρων μου...στο οποίο είναι καταγεγραμμένες οι πληροφορίες ορθής λειτουργίας του...
Από την άλλη, αν έχω κατάρτιση επιστημονική και εξετάζω αυτό το κύτταρο μέσα από το μικροσκόπιο, δεν μπορώ να δω αυτή τη φωνή τη βιωματική, που λέει «καλά πας...πας σύμφωνα με τη λειτουργία μου» ή «δεν πας καλά πάρτο αλλιώς»... αλλά μπορώ να δω το σχέδιο που έχει, ώστε να κατανοήσω και να προσεγγίσω θεωρητικά την ορθή του λειτουργία...
Με άλλα λόγια, η παρατήρηση του κυττάρου, πώς αυτό λειτουργεί φυσιολογικά ... μέσω του επιστημονικού οφθαλμού που βλέπουν οι επιστήμονες... και η παρατήρηση του κυττάρου, πώς αυτό λειτουργεί φυσιολογικά, μέσα από τον βιωματικό οφθαλμό που έχει ο καθένας μας και που βλέπει το πώς το σώμα εκφράζεται και εκδηλώνεται…και τι λέει συνολικά αυτή η εσωτερική φωνή...θα πρέπει να καταλήγουν και τα δύο στο ίδιο σημείο…στο ίδιο συμπέρασμα...για το πώς αυτό λειτουργεί σωστά...και πώς όχι, ώστε να ασθενεί...
Ας πούμε ο επιστημονικός οφθαλμός, λέει ότι το κύτταρο χρειάζεται οξυγόνο για να λειτουργήσει σωστά...βιωματικά, αν δεν πάρουμε οξυγόνο για κάποιο χρονικό διάστημα, πεθαίνουμε... και η φωνή αυτή λέει από πιο πριν, πεθαίνω!...Θέλω αέρα!...Θέλω οξυγόνο! Για δοκιμάστε να μείνετε λίγο χωρίς εισπνοή…αισθάνεστε πιο βολικά; Όχι! Πιο άβολα...Άρα, χωρίς να ξέρετε τι λέει η επιστήμη περί κυτταρικού οξυγόνου...σας το είπαν τα κύτταρα μέσα από αυτή τη φωνή…Άρα και τα δύο, καταλήγουν στο ίδιο σημείο…συμφωνούν ότι το οξυγόνο είναι απαραίτητο για να ζήσει… και επομένως, το μειωμένο οξυγόνο προκαλεί κυτταρική φθορά. π.χ. όγκο καρκινικό…εγώ δε το βλέπω με το μικροσκόπιο, αλλά μέσα από το σώμα μου και την φωνή αυτή, καταλαβαίνω ότι κάτι δε πάει καλά με τα κύτταρα χωρίς οξυγόνο...
Καταλήγοντας στη σκέψη μου ...εάν λοιπόν εξετάσω το τι λένε τα δύο αυτά μάτια, το επιστημονικό και το βιωματικό της φωνής της συνείδησης...θα με οδηγήσουν στο τρίτο μάτι, που θα είναι το κοινό σημείο που βλέπουν και συμφωνούν αυτά τα δύο... και που αυτό θα με βοηθά να βλέπω ξεκάθαρα την Αλήθεια...που υπάρχει καταγεγραμμένη μέσα στα κύτταρά μου…και μου λέει τι είμαι...ποιος είμαι...ποιος με έφτιαξε…από πού έρχομαι...πού πάω...τι κάνω εδώ, κλπ...θα έχω τελικά βρει την απάντηση σε αυτά τα γιατί!
Υπάρχει Θεός; Τι θέλει από εμένα; Γιατί ο Θάνατος; Γιατί η αδικία; Γιατί η ασθένεια; Γιατί να αρρωστήσω; Γιατί να θέλω να γίνω καλά; κλπ, κλπ...Έτσι θα έχω και νόημα ύπαρξης...αν δεν το έχω αυτό …τότε ποιος ο λόγος να κάνω ό,τι κάνω σε αυτή τη ζωή...ποιος ο λόγος να ζω; Και αν αρρωστήσω, γιατί να θέλω να γίνω καλά;
Χριστόδουλος Ιγνατίου