Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2023

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΜΕ ΑΡΘΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΑΣΤΡΙΤΙΔΑ ....

 


Παραμύθια με αρθριτικά και γαστρίτιδα κ.ά Λουπασάκη - Λυκάκη...

- ..τα συναισθήματα είναι οι καλύτεροι εσωτερικοί μου γιατροί. Πάντα είναι κοντά μου και συνέχεια μου θυμίζουν, όλα όσα αξίζει να προσέχω....και εγώ αγκαλιάζω τους φόβους μου και τους νιώθω να μιλάνε μέσα από την δυσπεψία, τις καούρες, τον αυχένα, τα χέρια ,τα πόδια μου κ.ά ...Α αααα ναι ,να κάποια παραμύθια που με ξεκουράζουν..
- Παρ'όλο που φοβάμαι, με αγαπάω απόλυτα και μ'εχω συνέχεια μέσα στην αγκαλιά μου...Έχω χώρο μέσα στην καρδιά μου, για το φοβισμένο λυκάκι που ζει μέσα μου
Και ζήσαμε εμείς καλά και τα αρθριτικά μας δίδαξαν περισσότερα. Όσο για την γαστρίτιδα έχει ακόμα πολλά αχώνευτα ''κατσικάκια'' να χωνέψει
Τώρα ο Λουπασάκης είναι και Λυκάκης, από την ιταλική ρίζα Lupo = λύκος,καθότι πέρασαν από τα Χανιά κάποτε οι Ενετοί. Με αυτά και με άλλα σαν Λυκάκης, ταξιδεύω στο λυκόφως, στο λυκαυγές, στο Λύκαιο όρος και κάποτε πήγα και στο Λύκειο..
....είτε ζω με ασφαλεια, είτε ζω με ανασφάλεια ,εγώ με αγαπάω και με αποδέχομαι ακριβως όπως είμαι τώρα..με αγκαλιάζω ακριβως ,μα ακριβως ,όπως είμαι τώρα . ..Μόλις ακουσα τον λύκο να τραγουδάει στο δάσος