Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019

Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΗΠΑΤΟΣ




Το Συκώτι μας είναι η Ζωή μας.....Το προσέχουμε για να έχουμε.

Βέβαια, μόνο όταν γνωρίζουμε τι κάνει το Συκώτι μας για τη Ζωής μας, θα μάθουμε να το Αγαπάμε και να το Φροντίζουμε όσο χρειάζεται για να ζήσουμε μια φυσιολογική Ζωή!

Ακούστε λοιπόν τι κάνει και πώς λειτουργεί το Ήπαρ, ως ένα θαυματουργό Εργοστάσιο Επεξεργασίας που καλλιεργεί όλες τις απαραίτητες ουσίες που χρειάζεται ο Οργανισμός μας για να λειτουργήσει και πώς παράλληλα φιλτράρει όλες τις τοξικές ουσίες που δεχόμαστε κάθε μέρα από το περιβάλλον και από το στόμα μας!


Θα μείνετε έκπληκτοι!

Η εξομολόγηση του Ήπατος 
Γεια σου... είμαι το συκώτι σου! Θα σου πω πόσο πολύ σε αγαπώ με 9 τρόπους.
1. Αποθηκεύω το σίδηρο και τον διατηρώ για όσο τον χρειάζεσαι, το ίδιο και πολλές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Χωρίς εμένα δε θα είχες τη δύναμη να ζείς
2. Βοηθάω τη χολή να αφομοιώσει την τροφή. Χωρίς εμένα δε θα υπήρχες!
3. Αποτοξινώνω τις δηλητηριώδεις χημικές ουσίες που μου δίνεις, δηλαδή το αλκοόλ, την μπίρα, το κρασί και τα ναρκωτικά (και αυτά που δίνονται με συνταγή και αυτά χωρίς), όπως και τις παράνομες ουσίες. Χωρίς εμένα οι <<κακές>> σου συνήθειες θα σε σκότωναν.
4. Αποθηκεύω ενέργεια, όπως μία μπαταρία, από τη συσσώρευση της ζάχαρης (υδατάνθρακες, γλυκόζη και λίπος) ώσπου να τη χρειαστείς. Χωρίς εμένα τα επίπεδα της ζάχαρης στο αίμα σας θα έπεφταν δραματικά, με αποτέλεσμα να έπεφτες σε κώμα.
Το πρωί δε θα μπορούσες να σηκωθείς από το κρεβάτι αν δε λειτουργούσα!
1. Δημιουργώ το αίμα που υπάρχει στον οργανισμό σας πριν ακόμα γεννηθείς Χωρίς εμένα δε θα υπήρχες!
2. Κατασκευάζω νέες πρωτεΐνες, τις οποίες χρειάζεται το σώμα σου για να είναι υγιές και να αναπτύσσεται. Χωρίς εμένα δε θα αναπτυσσόσουν φυσιολογικά!
3. Αφαιρώ τα δηλητήρια από τον αέρα, τον καπνό εξάτμισης και τα διάφορα χημικά που αναπνέεις. Χωρίς εμένα θα δηλητηριαζόσουν από τους ρύπους!
4. Δημιουργώ συμπαγείς κόκκους που σταματούν την αιμορραγία όταν τραυματίζεσαι. Χωρίς εμένα θα αιμορραγούσες μέχρι θανάτου!
5. Σε βοηθάω να υπερασπίζεις τον εαυτό σου ενάντια στα μικρόβια που εισχωρούν στον οργανισμό σου όλη την ώρα. Παίρνω τα μικρόβια που προκαλούν κρυολόγημα, τον ιό της γρίπης και τα υπόλοιπα μικρόβια που αντιμετωπίζετε και τα σκοτώνω ή τουλάχιστον τα αποδυναμώνω. Χωρίς εμένα θα ήσουν καταδικασμένος να πεθάνεις από οποιαδήποτε μόλυνση που είναι γνωστή στον άνθρωπο.
Τόσο πολύ σας αγαπώ! Εσύ όμως, με αγαπάς καθόλου;
Θα σου πω μερικούς εύκολους τρόπους για να μάθεις να με αγαπάς
- Μη με πνίγεις στην μπίρα, στο αλκοόλ ή το κρασί! Ακόμα και ένα ποτό είναι πάρα πολύ για κάποιους ανθρώπους και θα μπορούσε να με σημαδέψει για μια ζωή!
- Προσέξε εκείνα τα φάρμακα! Όλα τα ναρκωτικά είναι χημικά και όταν τα αναμειγνύεις χωρίς τη συμβουλή του γιατρού, μπορεί να δημιουργήσεις κάτι τόσο δηλητηριώδες που θα με βλάψει άσχημα. Πρόσεξε! Σημαδεύομαι εύκολα!
Και εκείνα τα σημάδια που ονομάζονται <<Κίρρωση>> είναι μόνιμα! Τα φάρμακα είμαι μερικές φορές απαραίτητα. Αλλά το να παίρνεις φάρμακα χωρίς να χρειάζεται είναι κακή συνήθεια. Όλες αυτές οι χημικές ουσίες μπορούν να με βλάψουν.
- Πρόσεξε με τα σπρέι! Θυμηθείτε, πρέπει να αποτοξινώνω και ό,τι αναπνέετε! Γι' αυτό, όταν καθαρίζεις με τα σπρέι αεροζόλης, σιγουρέψου ότι ο χώρος αερίζετε ή φοράς μάσκα. Επιπλέον, πρόσεξε τα σπρέι για ζωύφια, τα σπρέι για μύκητες, τα σπρέι χρωμάτων και όλα εκείνα τα άλλα χημικά σπρέι που χρησιμοποιείς. Να προσέχεις τι αναπνέεις!
- Προσέξτε με τι έρχεται σε επαφή το δέρμα σου! Εκείνα τα εντομοκτόνα που βάζεις στα δέντρα και τα φυτά όχι μόνο σκοτώνουν τα ζωύφια, αλλά μπορούν να φτάσουν κατευθείαν σε μένα μέσω του δέρματος και να καταστρέψουν τα κύτταρά μου. Θυμήσου!... είναι όλα χημικά. Κάλυψε το δέρμα σου με γάντια, μακριά μανίκια, ένα καπέλο και μία μάσκα κάθε φορά που ψεκάζεις με αυτά στον αέρα ή τα χειρίζεσαι!
- Μην τρως τόσες πολλές λιπαρές τροφές! Δημιουργώ τη χοληστερόλη που χρειάζεται το σώμα σου και προσπαθώ να κρατώ το σωστό ποσοστό. Χαρισέ μου ένα διάλειμμα. Να έχεις μια σωστή, καλά ισορροπημένη διατροφή. Αν τρως τις σωστές ουσίες για εμένα, πραγματικά με διευκολύνεις στη Λειτουργία μου και μου ενισχύεις τις δυνάμεις μου!
- Μην καταναλώνεις παγωμένα ή καυτά προϊόντα! Με δυσκολεύεις να τα φέρω στην θερμοκρασία του σώματος!
Tο σημαντικότερο Μήνυμά μου είναι ότι δε διαθέτω Mηχανισμούς Αποστολής Μηνυμάτων Προειδοποίησης της Φθοράς μου!
Δεν μπορώ και δε θα σου πω ότι αντιμετωπίζω Πρόβλημα, δε θα αισθανθείς το Παραμικρό και όμως μπορεί να έχω φτάσει πολύ κοντά στο... τέλος μου και φυσικά και στο... δικό σου!
Θυμήσου: Δεν είμαι καθόλου παραπονιάρης! Η υπερφόρτωσή μου με ναρκωτικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένης και της μαριχουάνας, το αλκοόλ και άλλες τροφές-σκουπίδια μπορεί να με καταστρέψει! Αυτές οι επισημάνσεις είναι και η μοναδική μου προειδοποίηση που έχεις.
Δεν παράγω Συμπτώματα που θα σου έδιναν χρόνο να σταματήσεις τις καταχρήσεις και να θεραπευτείς!
Να θυμάσαι όλοι σχεδόν πίνουν ένα, το πολύ δύο ποτηράκια κρασί, όμως όλοι όσοι πίνουν κάθε μέρα μεγάλες ποσότητες κρασιού ή μπίρας με οδηγούν στο θάνατο με μαθηματική ακρίβεια και φυσικά δε γλιτώνει κανένας! Το ίδιο ισχύει με τις ναρκωτικές ουσίες. Όλα είναι τοξικά! Όλα απαιτούν φιλτράρισμα από εμένα, όσο αθώα και αν πιστεύεις ότι είναι!
Κράτησε τη συμβουλή μου, σε παρακαλώ!
- Να με ελέγχεις στο γιατρό σου
- Οι διαγνωστικές εξετάσεις αίματος μπορούν να εντοπίσουν κάποια προβλήματα.
- Αν είμαι μαλακός και ομαλός, είναι καλό. Αν είμαι σκληρός και ανώμαλος, αυτό μπορεί να σημαίνει πρόβλημα.
- Αν ο γιατρός σου υποψιάζεται πρόβλημα, ο υπέρηχος και το CT μπορούν να το εξετάσουν εξονυχιστικά.
- Η ζωή μου και η δική σου εξαρτάται από το πώς μου Συμπεριφέρεστε.
Τώρα γνωρίζεις πόσο νοιάζομαι για σένα. Σε παρακαλώ να μου συμπεριφέρεσαι με τρυφερότητα και προσοχή.
Ο σιωπηλός σου σύντροφος και ο για πάντα αγαπημένος σου... Το Συκώτι σου!

Ολιστική Φροντίδα Υγείας