Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

ΑΓΑΠΗ!!!

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

Διαβάζω ή ακούω κάτι: αυτό λέγεται πληροφόρηση.


Αυτό που διαβάζω ή ακούω το δουλεύω πολλές φορές στο μυαλό μου και αναζητώ και άλλες πηγές ώστε να το διασταυρώσω: αυτό λέγεται μελέτη

Αυτό που έχω μελετήσει το συζητώ με ανθρώπους που έχουν περισσότερη πείρα σε αυτό και μου δίνουν νέα ερεθίσματα ψαξίματος και μελέτης: αυτό λέγεται γνώση

Αυτό που έχω ως γνώση αντιλαμβάνομαι τη σημασία του και τις συνεπειες για το περιβάλλον που ζω: αυτό λέγεται επίγνωση

Αυτό που γνωρίζω και έχω επίγνωση επαυτού το βάζω σε εφαρμογή προσφοράς για την κοινωνία, μαθαίνω από τα λάθη μου και συνεχώς βελτιώνομαι: αυτό λέγεται σοφία

Βάζω όλο μου το είναι στην υπηρεσία της κοινωνίας χωρίς διακρίσεις πάρα μόνο το όριο πέρα από το οποίο φθειρομαι ως Ύπαρξη: αυτό λέγεται αγάπη.

Στη φωτογραφία βλέπουμε πως η ταλάντωση της Αγάπης αυξάνει το τοροειδές πεδίο γύρω από την καρδιά

Nikolas Daradimos