Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

ΜΙΑ (ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ) ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ :

Φωτογραφία του Nick Daradimos.

Θεός: Γειά σου! Με κάλεσες;

Εγώ: Εγώ σε κάλεσα; Ποιός είναι;
Θ: Ο Θεός είμαι. Άκουσα την προσευχή σου και είπα να πούμε καμιά κουβέντα.
Ε: Ναι προσεύχομαι. Με κάνει να νιώθω όμορφα. Όμως είμαι στο τρέξιμο τώρα και δεν έχω καθόλου χρόνο για κουβέντες. Ίσως μια άλλη φορά.
Θ: Με τι τρέχεις ακριβώς; Και τα κουνελάκια τρέχουν...
Ε: Δεν ξέρω.. Αλλά δεν έχω καθόλου χρόνο... είμαι συνέχεια στην πρίζα
Θ: Το βλέπω. Η δραστηριότητα σε κρατάει απασχολημένο, αλλά η παραγωγικότητα είναι που θα σου δώσει αποτελέσματα. Η δραστηριότητα σου τρώει χρόνο. Η παραγωγικότητα σου ελευθερώνει χρόνο.
Ε: Το καταλαβαίνω. Στο μεταξύ δεν περίμενα από ΣΕΝΑ να μου στείλεις μνμ στο FB!
Θ: Κοίτα. Θέλησα να σε βοηθήσω με το θέμα του χρόνου σου και να σου δώσω μια ξεκάθαρη οπτική των πραγμάτων. Χρησιμοποίησα το μέσο που είναι πιο οικείο σε σένα.
Ε: Τότε για πες μου, γιατί η ζωή μου έχει γίνει πλέον τόσο πολύπλοκη;
Θ: Σταμάτα να αναλύεις το κάθετί που συμβαίνει στη ζωή σου. Η ζωή είναι για να την ζεις. Το ότι την αναλύεις είναι αυτό που την κάνει πολύπλοκη.
Ε: Και γιατί είμαι συνέχεια δυστυχισμένος;
Θ: Το Σήμερά σου είναι το Αύριο για το οποίο ανησυχούσες Χτες. Ανησυχείς γιατί αναλύεις. Η ανησυχία σου έγινε συνήθεια, και για αυτό το λόγο είσαι δυστυχισμένος.
Ε: Μα πως είναι δυνατόν να μην ανησυχώ όταν υπάρχει τόση αβεβαιότητα;
Θ: Η αβεβαιότητα είναι αναπόφευκτη. Το να ανησυχείς όμως λόγω αυτής είναι δική σου επιλογή
Ε: Μα λόγω αυτής της αβεβαιότητας υπάρχει τόσος πόνος...
Θ: Ο πόνος είναι αναπόφευκτος. Το να υποφέρεις όμως είναι και πάλι δική σου επιλογή.
Ε: Αν το να υποφέρουμε είναι επιλογή μας τότε γιατί οι καλοί άνθρωποι πάντα υποφέρουν και μάλιστα περισσότερο από τους άλλους;
Θ: Το διαμάντι γυαλίζει με την τριβή. Ο χρυσός καθαρίζεται από τις προσμίξεις μέσω της φωτιάς. Οι καλοί άνθρωποι συνεχώς δοκιμάζονται αλλά δεν υποφέρουν. Με τα μαθήματα που παίρνουν, βελτιώνουν το χαρακτήρα τους άρα και τη ζωή τους.
Ε: Εννοείς ότι ο πόνος είναι ωφέλιμος;
Θ: Ναι. Ξέρεις η ζωή είναι περίεργος δάσκαλος. Πρώτα σε εξετάζει και μετά σε διδάσκει.
Ε: Γιατί όμως πρέπει να έχουμε συνέχεια προβλήματα; Γιατί να μη μπορούμε να ζούμε χωρίς αυτά;
Θ: Η Εσωτερική Δύναμη είναι αποτέλεσμα συνεχούς αγώνα και αντοχής στις δοκιμασίες. Δε μπορείς να την αναπτύξεις έχοντας μια ζωή χωρίς προβλήματα.
Ε: Ειλικρινά μέσα στα τόσα προβλήματα της καθημερινότητας δεν ξέρω που πηγαίνω. Έχω χαθεί.
Θ: Αν κοιτάζεις έξω δε θα μάθεις ποτέ που πηγαίνεις. Κοίτα μέσα σου. Κοιτώντας έξω, ονειρεύεσαι. Κοιτώντας μέσα σου, αφυπνίζεσαι. Τα μάτια δίνουν όραση, η καρδιά ενόραση.
Ε: Μερικές φορές το ότι δεν πετυχαίνω γρήγορα στη ζωή μου φαίνεται να πονάει περισσότερο από το να κινούμαι προς τη σωστή κατεύθυνση. Τι να κάνω;
Θ: Η επιτυχία είναι κάτι που αποφασίζεται από τους "άλλους". Όμως την ικανοποίηση και την πληρότητα τα αποφασίζεις εσύ. Εσύ δουλεύεις με πυξίδα, άσε τους άλλους να δουλεύουν με το ρολόι.
Ε: Στα δύσκολα πως διατηρείς τον ενθουσιασμό σου;
Θ: Πάντα να κοιτάς πόσο μακριά έχεις φτάσει και όχι πόσο σου μένει να πορευθείς. Πάντα να μετράς το τι έχεις και όχι το τι σου λείπει.
Ε: Τι σε εκπλήσσει στους ανθρώπους;
Θ: Όταν υποφέρουν, ρωτούν "Γιατί σε μένα;". Όταν όμως ευημερούν δε ρωτάνε "Γιατί σε μένα;". Ο καθένας επιθυμεί η Αλήθεια να είναι με το μέρος του αλλά ελάχιστοι πηγαίνουν με το μέρος της Αλήθειας.
Ε: Μερικές φορές ρωτάω "Ποιός είμαι; Για ποιό λόγο είμαι εδώ;". Αλλά δεν μπορώ να πάρω απάντηση.
Θ: Να μην ψάχνεις το ποιός είσαι αλλά το ποιός θέλεις να είσαι. Σταμάτα να ψάχνεις για ποιό σκοπό έχεις έρθει εδώ. Δημιούργησε ένα δικό σου σκοπό. Η ζωή δεν είναι αναζήτηση, αλλά δημιουργία.
Ε: Πως μπορώ να έχω το καλύτερο στη ζωή μου;
Θ: Δες το παρελθόν σου χωρίς να μετανιώνεις γιαυτό. Χειρίσου το παρόν σου με εμπιστοσύνη. Προετοιμάσου για το μάλλον χωρίς να φοβάσαι.
Ε: Μια τελευταία ερώτηση. Μερικές φορές νιώθω ότι οι προσευχές μου δεν εισακούονται.
Θ: Σε αντίθεση με τις κλήσεις σας, στις προσευχές σας δεν υπάρχουν αναπάντητες. Να θυμάσαι πως αν απαντήσω σε μια προσευχή σου αμέσως, δοκιμάζω την πίστη σου. Αν δεν απαντήσω αμέσως, δοκιμάζω την υπομονή σου. Και αν δεν απαντήσω καθόλου, έχω καλύτερα σχέδια για σένα.
Ε: Σε ευχαριστώ για αυτή την υπέροχη κουβέντα. Είμαι τόσο χαρούμενος που ξεκινώ τη Νέα Μέρα μου με έμπνευση!
Θ: Το βλέπω. Η δραστηριότητα σε κρατάει απασχολημένο, αλλά η παραγωγικότητα eσου δίνει αποτελέσματα. Η δραστηριότητα σου τρώει χρόνο. Η παραγωγικότητα σου ελευθερώνει χρόνο. όχι ένα πρόβλημα να επιλύσεις. Αν ξέρεις να τη ζήσεις, η ζωή είναι υπέροχη!

Νίκος Δαραδήμος
Βιολόγος BSc
Επιστήμων Τροφίμων MSc
Σύμβουλος Ορθομοριακης Διατροφής