Τρίτη, 8 Αυγούστου 2017

ΠΕΡΠΑΤΗΣΤΕ ΞΥΠΟΛΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΥΓΡΗ ΑΜΜΟ ..........!!!


Αποτέλεσμα εικόνας για περπάτημα στην αμμο

Του Γιώργου Γκέκα

Γιατί πρέπει να πάρετε τα παπούτσια στο χέρι και να ξεκινήσετε τη βόλτα στη πλησιέστερη αμμουδιά;

Το περπάτημα στην ακροθαλασσιά, εκεί όπου σκάει το κύμα, ανακουφίζει το σώμα και την ψυχή, διώχνει το στρες και προσφέρει ένα μοναδικό αίσθημα ελευθερίας και επαφής με τη φύση.

Γίνεται κάτι παραπάνω από διασκέδαση, αν συνδυαστεί με  την ανακάλυψη κοχυλιών και βότσαλων. Ακόμα, διατηρεί τις αισθήσεις σε εγρήγορση.

1. Το σώμα γειώνεται κάτι που αυτομάτως σημαίνει ότι από το έδαφος μεταφέρονται ελεύθερα ηλεκτρόνια τα οποία εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες με αποτέλεσμα να κινδυνεύετε λιγότερο από φλεγμονές και γενικότερα φθορές του οργανισμού.
Συντονιζόμαστε με τη συχνότητα του πλανήτη μας 7.83 Hz που αντιστοιχεί στα κύματα χαλάρωσης (Alpha) του ανθρώπινου εγκεφάλου! ( 1953, καθηγητής W.O. Schumann του πανεπιστημίου του Μονάχου )

2. Κάνει καλό στην καρδιά, το δέρμα, τους μυς, τους τένοντες και τα οστά, αρκεί φυσικά η άμμος να μην είναι καυτή αλλά δροσερή ή υγρή. Βαδίστε αργά και χωρίς καν να το καταλάβετε θα γυμνάσετε όλο σας το σώμα και κυρίως τις γάμπες, τα πέλματα και τους γλουτούς.

3. Η καύση θερμίδων στην αμμουδιά είναι διπλάσια και κάποιες φορές και τριπλάσια σε σχέση με το βάδισμα σε κανονικές επιφάνειες διότι ο οργανισμός καταβάλλει μεγαλύτερη προσπάθεια. Επίσης, σύμφωνα με έρευνες, αυξάνεται η σωματική αντοχή σε γυναίκες άνω των 60 ετών.

4. Αποφεύγεται η πλατυποδία, ένα πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζει μεγάλη μερίδα του πληθυσμού. Παιδιά και ενήλικες περπατήστε άφοβα και θα δείτε τεράστια διαφορά στη χαρακτηριστική καμάρα της πατούσας.

5. Κάνει καλό στην αρθρίτιδα ειδικά σε αυτήν πιο ήπιας μορφής καθώς μειώνει τους κραδασμούς του βαδίσματος. Επίσης, είναι ευεργετική για όσους υποφέρουν από φλεβική ανεπάρκεια των κάτω άκρων.

6. Κάνει μασάζ σε όλο το πέλμα ενώ απομακρύνει και τα νεκρά κύτταρα από την επιδερμίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου