Τετάρτη, 30 Μαΐου 2018

ΜΟΥΡΙΑ....



  • Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και Ε και έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
  • Έχουν περισσότερη περιεκτικότητα σε κάλιο από μια μπανάνα (776mg ανά 100γρ).
  • Μια μικρή ποσότητα αποξηραμένων λευκών μούρων καλύπτει σχεδόν το 10% των ημερησίων αναγκών του οργανισμού σε ασβέστιο.
  • Είναι επίσης εξαιρετική πηγή σιδήρου.
  • Περιέχουν ανθοκυανίνες που προστατεύουν την καρδιά, αναστέλλουν τη συσσωμάτωση αιμοπεταλίων και την αύξηση του οξειδίου του αζώτου και μειώνουν τον κίνδυνο σκλήρυνση των αρτηριών.
  • Βοηθούν στην πρόληψη νευρικών δυσλειτουργιών όπως της νόσου του Alzheimer και του Πάρκινσον.
  • Περιέχουν την ρεσβερατρόλη, που επιδεικνύει παρόμοιες προστατευτικές ιδιότητες με την ανθοκυανίνη, αλλά επίσης ενεργοποιεί τη μείωση της γλυκόζης στο αίμα και της κακή χοληστερόλης (LDL).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου